dimarts, 28 de febrer del 2012

Una horeta suau

Cada vegada queda menys per fer el FART. I ara el dubte que m'entra és si val la pena seguir entrant molt o deixar-ho anar una mica per recuperar de cara a la volteta del dissabte. Avui és dimarts i toca futbol, no a mi, sinó als meus fills. Mentres ells fan el seu entrenament, ja que estan atesos pels monitors, aprofit jo per fer el meu entreno. Com a màxim, puc fer una hora i mitja, que és el que dura l'entrenament del meu fill major. És per això, que dimarts i dijous surt a entrenar des del camp de futbol de Sant Gertrudis (únic de les pitiüses de terra, ideal per a rodar, però no per jugar a futbol infants de 5 a 14 anys, quina vergonya!). Finalment en decanto per fer una hora de rodatge suau pels boscos del voltant del poble. Camins i carreranys, no gaire tècnics, però deixen de ser camins de terra, on has d'anar atent en tot moment, terreny ondulat, amb constants pujades i baixades. Quan arrib al poble, unes voltes al camp de futbol per arrodonir fins l'hora de rodatge. Entrega de berenar al petit i seguidament al gym (Dojo Roig Pi) on faig màquines pel tren superior, uns estiraments i abdominals al terra i dutxa ràpida per recollir els garrits. Què us pareix? Tarda completa i ben aprofitada, veritat? 11'01 KM 1h 01' Desnivell. +129 Peses Tren superior, estiraments i abdominals al GYM Brooks Cascadia 7

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada