dilluns, 27 de febrer del 2012

Avui descans



Després del tute d'ahir, avui tenia dues opcions: o descansar o fer una mica de gimnàs. Finalment, no ha lligat, i he fet descans que no em vindrà malament.
Ja fa uns dies que pens en el FART que ens farem el dissabte. Li don voltes al cap a la tàctica que emplearé. Si reservón reservón i anar alternant trams llargs recorreguts amb d'altres caminant, per exemple: 10+1, o alguna cosa així. O per altra banda, còrrer a ritme molt baix i intentar arribar fins on més lluny pugui i a caminar, o allà on el terreny ho exigeixi. Encara no ho tenc clar, però crec que optaré per la segona opció, com diuen pel meu poble: el que va davant va davant.
Estudiant el recorregut i pel que conec de Formentera, semblava que no hi havia gaires dificultats en quant a desnivell, però després de veure unes fotos d'elitechip pel facebook, buff, sembla ser que hi ha una banda on haurem d'escalar i tot!
També em va comentar na Fàtima, que ha ajudat en l'organització a en Pere, que les moltes pedres i les zones de platja faran molt dur el recorregut. O sigui, que al final un quasi que se n'arrepenteix. Però hi ha una cosa que no ens farà tornar endarrera: Gaudir d'un entorn paradisíac com el de Formentera fent el que més ens agrada, còrrer.
Deixar clar, als meus primers seguidors, que el FART, no és un objectiu de la meua temporada, ja que va sorgir una vegada ja planificada aquesta. Me l'agaf com a preparació, entrenament, per l'Ultra Trail Serra de Tramuntana del 20 d'abril, que és el gran objectiu de la temporada. Serà l'entrenament més llarg de la preparació. L'any passat, vaig anar amb l'entrenament més llarg de només 32 km, i els 42 km de la marató de Barcelona . Em va anar molt bé l'Ultra, millor de l'esperat, amb una bona marca de 18h20', però vaig acabar cadàver total. Les primeres hores després de la prova van ser duríssimes, quasi per passar per la UVI. Enguany, no vull acabar tan malament, ni passar-ho tan mal després de creuar la meta. A veure que tal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada