divendres, 24 de febrer del 2012

Hola a tots!

Feia dies que li donava voltes, i a l'entrenament d'avui li he acabat de donar forma: he de crear un bloc en forma de diari d'entrenaments i cròniques de curses (ara que està tan de moda) ! Fa un temps, els registres dels entrenaments els feia a un simple quadern, més endavant amb el programa informàtic del pulsòmetre Polar i ara darrerament al connect.garmin.com on pas les dades del meu GPS. Hi ha un problema amb això, la meitat de dies no duc el GPS, de l'altra meitat, molts de dies se m'esgota la bateria només partir. A més, no puc transmetre les sensacions de l'entreno, lesions i molèsties. Així que em vaig dir: un bloc pot ser genial per registrar entrenos i queda tot emmagatzenat i ordenat per dies per messos, etc. A veure però quan de temps aguant mantenint-lo al dia.
Esper que sigui útil per jo, i si a més a algú li interessa i pot treure alguna cosa de profit, millor que millor.
Idò, endavant, anam per feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada