dissabte, 10 de març del 2012

Na Xamena

Avui ha tocat rodatge llarg. Sense estar recuperat del tot del fart del dissabte, avui hem fet 30 km en algo més de tres horetes. Amb el meu company Tomàs París que prepar el Ibiza Ultra Team, versió curta, hem sortit a les 9 del matí de Santa Gertrudis cap el port de Sant Miquel.
L'entreno no ha acabat de sortir segons el que tenia planificat però finalment ens ha sortit una bona tirada. Primer contratemps el tenim baixant al port, la meva intuició masculina m'ha fet equivocar-me en l'elecció del camí, ens hem andonat quan ens han sortit 2 canassos que ens han cuidat menjar. L'amo que ha sortit al nostre rescat ens ha dit que anàvem pel camí equivocat, si ha ho deia jo.
Amb el temps perdut, hem decidit deixar per un altre dia la visita a s'illa i sa torre des Molar, i ens hem dirigit directament cap a na Xamena, on ens esperava una altre canot, aquest amb un poc millors intencions. La idea era sortir a Isla Blanca i anar al Portxitol, però consultat el Garmin i vist els km que ja duiem decidim tirar cap a baix, cap a Sant Miquel. Però oh no, el camí ens du massa abaix cap el port a meitat camí, hem de pujar per carretara fins Sant Miquel. Carril bici i cap a Santa Gertrudis, en poder agafam camins de terra, font de cotella i al gym.
Equipats amb motxilla, surt a entrenar en dejú. Pujant a na Xamena em prenc un gel i un plàtan. Més endavant una barreta energètica.
30 km
3h 11'12''
Desnivell: + 478
Brooks Cascadia.
P.D.: Salutacions als meus fidels seguidors, Sebas, Xicu i Jose Maria, molt d'enriure-vos però no es perdeu ni un capítol, JEJE!
Salut! demà més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada