divendres, 23 de març del 2012

Plans pel finde


Aquesta setmana ha estat més fluixa en quant a entrenos, la podríem anomenar de descàrrega, però no obedeix a cap planificació, sinó que ha vingut així. Dos entrenos, de moment, només. El dimarts, amb mal temps i de nits, vaig optar per fer cinta al gym: 1h 10' acabant amb una pendent del 15%, per un total d'11km. M'he assabentat que companys mallorquins realitzen un test sobre cinta al 15%. Es tracta de còrrer durant una hora la major distància possible amb una pendent del 15%, el ritme, el que cadascú posi. Haurem de provar un dia...
Dijous a la tarda 12 km trails senzills pels voltants de Santa Gertrudis en un poquet més d'una hora.
Avui divendres, res de res, hagués pogut anar, però unes lleugeres molèsties en el dit gord del peu dret m'ha fet repensar-ho millor.
El diumenge tenc pensat, de fet estic inscrit, participar a la cursa de Sa Talaia, seran només 14km, però de competició. Per tant, el rodatge llarg l'hauré de fer demà. Unes 3 horetes, no vull fer-les molt dures, per que diumenge m'agradaria provar-me i competir a tope. Depén de com acabi l'entreno demà.... ja veurem.
Ens trobam a Sant Josep.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada