dijous, 21 de març del 2013

ULTRA MALLORCA SERRA DE TRAMUNTANA


Idò sí, ja està fet, decisió pressa. Ja estic inscrit per tercer any consecutiu a l'UMSDT. Tenc l'espineta clavada de l'abandonament en l'edició anterior a causa d'un esquinç de turmell. L'any passat la cosa marxava molt bé, anava camí de millorar el temps de l'any que vaig ser finisher, fins que una pedra  es va creuar en el meu camí.
Enguany després de pensar-m'ho, com han ampliat les places he esperat fins darrer moment, he decidit participar de nou. Em vindrà molt bé com entrenament per la CCC de l'Ultra Trail Mont Blanc. Com sabeu l'ultra mallorquí recorre tota la Serra de Tramuntana de sud a nord, d'Andratx a Pollença, 107 km recorrent paratges meravellosos, molt diferents als de per aquí. Camí de s'arxiduc, barranc de Biniaraix, embassament de Cúber, Lluc, Massanella són indrets preciosos que tot amant de la natura no pot deixar de conèixer i millor encara si és practicant allò que més ens agrada, còrrer.
Estic arrossegant des d'abans del FART una fascitis plantar al peu esquerre, a veure que tal evoluciona, perquè si no millora pot ser preocupant,  ja que hi ha terrenys molt tècnics on pot molestar un munt.
Al final ens tornarem a juntar una bona colla de locos: Javi Serra, Marc Marí, Boris Baer, Joan Josep Colom, José Maria Cardona, Raúl Salvador, Toni Marí, Francisco Bonilla, Feliciano Casanova, Skapin, Juanjo Marí, Vicent Roig, Pere Serra i d'altres que participaran al Trail de 65 km com en Guillem Alemany i Gerard Soler.
Molta sort a tots i que vagin bé els darrers entrenaments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada