diumenge, 1 d’abril del 2012

Quasi fet!

Avui, un dia primaveral meravellós per fer esport, he realitzat la darrera tirada llarga abans de l'UTST. 3 hores i mitja per algo més de 30 km de dur trail amb el meu company Colom. Hem sortit a les nou menys quart des de casa cap a Cala Aubarca, d'allí fins al Camp Vell. Ens dirigim a Corona i una vegada en ses marrades, en Colom m'ensenya una trialera xulíssima que transiten molt en mountain bike (estan penjats!) que ve a sortir al Broll i d'allí seguin la ruta 3 del Consell cap a casa. Hem dut motxilla amb molta aigua, jo m'he pres una barreta al Camp Vell i unes prunes seques. A Corona un gel. Hem acabat bé, justos però bé. Per acabar estiraments i el primer bany de la temporada amb aigua fresqueta, seguit de torrada regenerativa. Crec que ja no faré cap entreno tan llarg, queden només 20 dies. Ja ho tenim tot fet.

2 comentaris:

  1. Sa trialera per ses marrades te molt bona pinta!!

    ResponElimina
  2. Sí , bastant tècnica i amb moltes pedres, molt semblant al que em trobaré en alguns trams a l'Ultra de Mallorca.

    ResponElimina